Print


دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
ولایه افغانستان
 
شماره: ح.ت.افغ ۱۳ / ۱۴۳۵ ۱۳ ذي القعده، ۱۴۳۵هـ ۰۹/۰۸/۲۰۱۴

دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
ولایه افغانستان

 


 

 

اعلامیه مطبوعاتی

قوانین وضعی و بشری زندان ها را به مراکز تربیه جنایت کاران مبدل ساخته است!

"ترجمه"

پنجشنبه «28 اگست» زمانیکه چهار خانواده در حال برگشت از یک مراسم عروسی در ولسوالی پغمان در شمال غرب کابل بودند، تعدادی از افراد مسلح ملبس به لباس پولیس آنها را توقف داده مردان و زنان را به مکان های از هم جدا منتقل نمودند. پولیس هفت تن از عاملان این رویداد را دستگیر کرده و می گویند که از اظهارات افراد دستگیر شده آشکار می گردد که این گروه متشکل از هشت نفر بوده و یک تن دیگر از آنها هنوز لادرک است. افراد متهم طوری بالای چهار زن تجاوز جنسی نموده اند که مردان خانواده در چند قدمی آنها قرار داشتند و صدای ناله و فریاد شان را می شنیدند. همچنان متهمان پول و طلای زنان را نیز دزدی کرده اند. به اساس اظهارات پولیس از میان افراد دستگیر شده چند تن آنان قبلاً نیز به جرایم جنایی محکوم به حبس شده بودند.

این نخستین واقعۀ جنایی نیست، که یک تصویر بد و اندوهناک را برای مردم مسلمان افغانستان میدهد. هر روزهمچو واقعات دلخراش بوقوع می پیوندد و عاملان آن توسط قوانین وضعی و محاکم ثلاثه با اخذ رشوت های کلان و واسطه متنفذین در نظام توسط  قاضیان و سارنوالان بدون کدام جزای حقیقی از بند رها می شوند. تا جائیکه محاکم ثلاثه به رهنمای معاملات رشوت دهی، دارالوکاله ها به خانه های دلالان هماهنگی رشوت و زندان ها به مراکز تربیه جنایت کاران مبدل شده است.

طوری که حالا برای تمام امت اسلامی به تجربه ثابت شده است که حکام دست نشانده و مزدور، دموکراسی و قوانین وضعی و بشری سرچشمه اصلی فساد و بدبختی ها در جامعه بوده و این در حالی است که امت اسلامی بسوی بیداری و تغییر واقعی در حرکت اند. حزب التحریر شب و روز تلاش دارد تا این خیزش و بیداری امت اسلامی را تحت چتر خلافت در راستای از سرگیری زندگی اسلامی متمرکز سازد، زیرا تنها توسط نظام اسلامی (خلافت)،  اسلام در تمام عرصه های زندگی بصورت کامل و شامل آن تطبیق شده می تواند، تا با تطبیق همه جانبه‌ی اسلام  واقعات ناگوار، فساد جاری، اشغال، قتل و کشتار جلوگیری نماید. زیرا این همه توسط برخورد شدید پولیس با مجرمین، محاکم قوانین وضعی، رشوت و فرمان های ریاست جمهوری از بین نمی رود.

دفتر مطبوعاتی حزب التحریر ولایه افغانستان




   ارسال نظر