Print


دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
ولایه افغانستان
 
شماره: ح.ت.افغ 13/۱۴۴۵ چهارشنبه 1 شوال، ۱۴۴۵هـ 10/04/۲۰24م

 

اعلامیه مطبوعاتی
پیام تبریکی دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر ـ ولایه افغانستان به مناسبت حلول عید سعید فطر

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر ـ ولایه افغانستان فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه‌ای مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌دارد. با پایان ماه رحمت، مغفرت و رهایی از آتش دوزخ، به بارگاه ارحم‌الراحمین خاشعانه استدعا می‌داریم تا صیام، قیام، صدقات و مبارزات همه‌ای مسلمانان را قبول نموده و دروازه‌های خیر و برکت، نصرت و پیروزی را به روی امت مسلمه بگشاید.
عید ایام سرور و خوشحالی برای مسلمانان است، اما امسال حوادثی در جهان اسلام اتفاق افتاد که این مناسب خوشی را به حاشیه برده و امت مسلمه را در یکی از تاریک‌ترین دوره‌های تاریخ خود قرار داده است. در شش ماه گذشته چنان حوادث تلخ بر سَر مردم غزه آمد که برای نخستین بار مردم جهان جنایت و نسل‌کُشی را در لابلای کتاب‌ها نه، بلکه بصورت مستقیم و زنده از طریق تلویزیون‌ها تماشا کردند. متأسفانه با ویرانی غزه، کشته و زخمی شدن بیشتر از صد هزار نفر هنوز هم وجدان‌های مرده، زنده نشده‌اند. ماشین کشتار یهود با کمک امریکا، انگلیس، اتحادیه اروپا و حکُام خاین سرزمین‌های اسلامی به قتل عام کودکان و زنان فلسطینی ادامه می‌دهد.
آن‌چه در دلِ این دوره‌ای تاریک و غم‌انگیز دیده می‌شود نور و امیدی است که مردم غزه با صبر و استقامت شان ایجاد کرده‌اند. مردم غزه با استقامت و مجاهدت شان در این فتنه‌ای شدید، ارزش‌های اسلامی را از نَو به جهانیان معرفی کردند و ثابت ساختند قومی که آخرت را بزرگ‌تر از دنیا ببیند و رضایت الله سبحانه وتعالی را بر رزق و برق دنیا ترجیح دهد، قوی‌ترین مردمان است. چنان‌چه تانک‌ها و طیارات دولت یهود ساختمان‌های غزه را ویران کردند، اما اراده‌های آهنین مردمانش را نه. تاریخ شجاعت آن مادری را بیاد خواهد داشت که برای شهادت فرزندش به جای اشک و ناله، شکرگزاری و افتخار می‌کرد و دیگران را از این حادثه‌ی مسرت‌بخش با خبر می‌ساخت.
در سُوی دیگر، حوادث غزه آشکار ساخت که امت مرزهای تحمیل شده و حُکام فروخته شده را نمی‌خواهند. چنان‌چه جوانان مسلمانان از چندین سرزمین سعی نمودند با پای پیاده وارد فلسطین شوند. همچنان جنایات دولت یهود چهره‌ی اصلی دولت‌های استعمارگر، نهادها و ارزش‌های پوسیده غربی را به نمایش گذاشت و ثابت ساخت که غرب در بحران عمیق اخلاقی و ارزشی دست و پا می‌زند، اگر اخلاق و ارزشی در غرب باشد!
یک‌بار دیگر از الله سبحانه وتعالی می‌طلبیم که این عید را مقدمه‌ی خیر، برکت و نصرت برای مسلمانان قرار دهد تا عید آینده را تحت سایه‌ی شکوهمند دولت خلافت راشده ثانی و در زیر پرچم لواء و رایه العقاب ﴿لا إله إلا الله محمد رسول الله﴾ تجلیل کنیم. حزب‌التحریر، همچنان مبارزه فکری و سیاسی خویش را به هدف نهضت امت اسلامی، و وحدت واقعی از طریق تأسیس دولت خلافت، به إذن و توفیق الله سبحانه وتعالی ادامه می‌دهد، و در این راه، از ملامتی هیچ ملامت‌گری هراس ندارد.

﴿فَالَّذِينَ آمَنُواْ بِهِ وَعَزَّرُوهُ وَنَصَرُوهُ وَاتَّبَعُواْ النُّورَ الَّذِيَ أُنزِلَ مَعَهُ أُوْلَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ﴾ (الاعراف: ۱۵۷)
ترجمه: پس کسانی‌که به او ایمان آوردند و حمایت و یاریش کردند و از نوری که با او نازل شده‌است پیروی کردند، آنان رستگاران اند.
دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر ـ ولایه افغانستان




   ارسال نظر