اخبار دعوت: پیام تسلیت حزب‌التحریر به مناسبت درګذشت یکی از اعضایش در کینیا
03/19/2024 |

Print


مسؤول بخش مطبوعایتی حزب‌التحریر  کینیا با پخش اعلامیه‌ای از درگذشت یک تن از دعوت‌گران خویش به نام استاد سید سلیم علی که در تاریخ 14ام مارچ 2024 – 1445- رمضان-  4 خبر داد که تحت حمله اوباشان قرار گرفته، و در نهایت وفات نمود.

إِنَّا للهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ [بقره: 156]
همانا ما از آنِ الله هستیم و به سوی او باز می‌گردیم.

در این اعلامیه آمده است که استاد سیدسلیم به عنوان یک استاد و امام به صفوف حزب‌التحریر پیوست. حزب‌التحریر یک حزب اسلامی ایدیولوژیک بوده که ندایی از سرگیری زنده‌گی اسلامی را از طریق استقرار مجدد خلافت اسلامی بر منهج پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وسلم بلند می‌کند. هرچند این حزب نزد الله سبحانه‌وتعالی به هیچ‌کس عصمت قائل نیست، ولی با این حال شهادت می‌دهد که استاد سیدسلیم در میدان دعوت به عهد خود پابند بود و هرگز کوتاهی نکرد؛ امید است الله متعال از گناهان او بگذرد و جنت الفردوس را نصیب‌اش کند.
باتوجه به این، حزب‌التحریر از درگذشت استاد سید سلیم که او را من‌حیث غمخوار این امت عنوان کرده  اندوه‌گین بوده و از الله سبحانه‌وتعالی استدعا می‌دارد که وی را در جوار رحمت‌اش قرار داده، مورد عفو و بخشش بی‌پایانش قرار دهد.
حزب هم‌چنان به خانواده محترم استاد عرض تسلیت نموده و برای‌شان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید؛ و از الله سبحانه‌وتعالی می‌خــــواهد که او را در روز قیامت زیر پرچم بهترین عالم حضرت محمد صلی‌الله‌علیه‌وسلم محشور بدارد.





   ارسال نظر