خبر و تبصره: یک تصمیم ده دقیقه‌ای کل فلسطین را آزاد می‌سازد!
11/12/2023 | نویسنده: مریم عبدالله

Print


بسم الله الرحمن الرحیم
(ترجمه)
خبر
هر ده دقیقه یک طفل در غزه به شهادت می‌رسد. (سی ان ان عربی، 6 نوامبر 2023)
تبصره
افتخار شهادت را اطفال غزه کسب کردند و شرم و بدنامی را برای اهل قدرتی که دست رد برسینۀ داغ دیدۀ مردم غزه زدند، بجا گذاشتند.
دنیا بدین باور است که راه حل جنگ ویران‌گر غزه، ارسال دارو، غذا و نوشیدنی است! بدتر از آن این‌که ارتش‌های مسلمان این کمک‌ها را، در الکنانه (مصر) از طریق گذرگاه رفح با کاروان‌های زمینی و یا هم از طریق هواپیماهای نظامی اردن که در خاک غزه داخل و خارج می‌شوند، به غزه انتقال می‌دهند!!
این‌ها ارتش‌های هستند که باید از مردم محافظت و دفاع کنند و با بارانی از بمب بر سر دشمن آن را عقب زده، تدارکات و مجروحان را انتقال دهند. در زمانی‌که مردم به خاک و خون کشیده می‌شوند منتظر تصمیم سیاسی غرب، برای ایجاد آتش بس نباشند!! از سوی دیگر نظام‌های کنونی چه غربی و چه عرب، ارتش صهیونستی را حمایت می‌کنند، برایش تسلیحات فراهم می‌کنند و زمین و هوا را در اختیارش قرار می‌دهند و به آرامی راه‌ها را برای کشتن مجاهدین و غیرنظامیان باز می‌کنند!!
امت اسلامی قبل از کشته شدن به دست دشمنان‌شان، توسط نظام‌های حاکم سرزمین‌های شان به قتل می‌رسند. قضایای امت اسلامی سرخط موضوعات روزمره و التماسی برای جهان تبدیل شده است. بلی این است وضعیت امت اسلامی در نبود دولت خلافت راشدۀ که اسلام را تطبیق می‌کند، دولتی که ارتش‌ها را برای دفاع از مسلمین به حرکت در آورده و جرأت کوچکترین تعرضی را بر امت اسلامی از سوی دشمنانش سلب می‌کند.
موضعی که واجب است حاکم آن را اتخاذ کند، اعلام جهاد و رهبری ارتش مسلمانان در حمایت از غزه و آزادی فلسطین می‌باشد. ای ارتش‌های مسلمان، شما ارتش امت اسلامی هستید، پس باید از قضایای امت اسلامی و از برادران دینی خود حمایت کنید. در غیر این صورت عذاب الله سبحانه و تعالی فرصت را از شما گرفته و افراد بهتری را جایگزین شما قرار خواهد داد. آیا کسی در بین شما است که افتخار نصرت دین الله سبحانه وتعالی را داشته باشد؟

الله سبحانه وتعالی می‌فرماید: ﴿ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا مَا لَكُمْ إِذَا قِيلَ لَكُمُ انفِرُوا فِيسَبِيلِ اللَّهِ اثَّاقَلْتُمْ إِلَى الْأَرْضِ ۚأَرَضِيتُم بِالْحَيَاةِ الدُّنْيَا مِنَالْآخِرَةِ ۚفَمَا مَتَاعُ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا فِيالْآخِرَةِ إِلَّا قَلِيلٌ۞ إِلَّا تَنفِرُوا يُعَذِّبْكُمْ عَذَابًا أَلِيمًا وَيَسْتَبْدِلْ قَوْمًا غَيْرَكُمْ وَلَا تَضُرُّوهُ شَيْئًا ۗوَاللَّهُ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ ﴾ [سورۀ توبه آیه 38 و 39]
ترجمه: ای کسانی که ایمان آورده‌اید! چرا هنگامی که به شما گفته می‌شود: «به سوی جهاد در راه خدا حرکت کنید!» بر زمین سنگینی می‌کنید (و سستی به خرج می‌دهید)؟! آیا به زندگی دنیا به جای آخرت راضی شده‌اید؟! با اینکه متاع زندگی دنیا، در برابر آخرت، جز اندکی نیست!

 اگر (به سوی میدان جهاد) حرکت نکنید، شما را مجازات دردناکی می‌کند، و گروه دیگری غیر از شما را به جای شما قرارمی‌دهد؛ و هیچ زیانی به او نمی‌رسانید؛ و خداوند بر هر چیزی تواناست!
راه حل غزه در تصمیمی است که توسط رهبران ارتش‌های امت اسلامی، برای دست برداشتن از رژیم‌های حاکم و حرکت برای آزادی کامل فلسطین اتخاذ می‌گردد، تصمیمی که کمتر از ده دقیقه طول می‌کشد.

نویسنده: مریم عبدالله
مترجم: محمد یاسین سادات
تاریخ: پنجشنبه 25 ربیع الثانی 1445 هـ ق. و  9 نوامبر 2023 م.




   ارسال نظر