Print


دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
ولایه افغانستان
 
شماره: ح.ت.افغ ۰۲/۱۴۴۴ پنج‌شنبه ۱۳محرم الحرام، ۱۴۴۴هـ ۱۱/۰۸/۲۰۲۲م

اعلامیه مطبوعاتی
یکی از اعضای حزب‌التحریر در ولایت غزنی به شهادت رسیده است

﴿مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا﴾[٣٣:٢٣]

در میان مؤمنان مردانی هستند که با الله راست بوده‌اند در پیمانی که با او بسته‌اند. برخی پیمان خود را بسر برده‌اند (و شربت شهادت سرکشیده‌اند) و برخی نیز در انتظارند. آنان هیچ گونه تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود نداده‌اند.

عبدالعزیز محمدی که یکی از اعضای برجسته حزب‌التحریر – ولایه افغانستان در ولایت غزنی می‌باشد سه‌شنبه شب توسط افراد مسلح ناشناس به شهادت رسیده است. او که در جریان شب از دعوت به سوی خانه‌اش در حرکت بود افراد مسلح ناشناس با کمال وحشت و بی‌رحمی دست‌ها، پاها و چشم‌هایش را می‌بندند و پس از شکنجه به چشمانش با مرمی شلیک می‌کنند.
حزب التحریر - ولایه افغانستان این عمل وحشیانه و غیر شرعی را ترور و قتل مرموز دانسته و بیان می‌دارد که حفاظت جان مسلمانان از وجایب اساسی دولت اسلامی می‌باشد، که توسط تطبیق اسلام باید آن را تضمین کند. بناً این از وجایب دولت اسلامی است که با تطبیق نظام اسلامی جان، مال، عزت و مقدسات مسلمانان را حفاظت نموده و خود را از بار مسوولیت دنیوی و اخروی رها سازد. اما در هر حالت مومنین با خدای خود عهد کرده‌اند که جان و مال و هر آنچه نزد آن‌ها محبوب است را از برای رضای الله، در راه اسلام و از برای حاکمیت دولت خلافت و نظام‌اش صدقه کنند.
حزب‌التحریر در طول ۷۰ سال مبارزه‌ای فکری و سیاسی‌اش ثابت ساخته است که به هدف خویش همانا تأسیس دولت خلافت راشده به طریقه‌ی مبارزه فکری و سیاسی ایمان دارد که هیچ غل و زنجیر و هیچ قتل و تعذیبِ این ایمان را منحرف نکرده و نخواهد توانست. ان‌شاءالله!
عبدالعزیز از دعوتگران مخلص و فعال حزب‌التحریر بود که برای احیای زندگی اسلامی توسط تأسیس دولت خلافت، زندگی خود را وقف نموده و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر می‌نمود. سرنجام او در تعهد و پیمانی که با الله متعال داشت وفادار ماند. بناً دفتر مطبوعاتی حزب التحریر - ولایه افغانستان این حادثه‌ای المناک را برای تمام اعضای حزب‌التحریر، مبارزین راه اسلام و تمام مسلمانان تسلیت می‌گوید. دعا می‌کنیم که الله متعال شهادت او را قبول نموده، فامیل و اقارب وی را صبر و اجر نصیب کند و نیز قاتلین وی را خوار و ذلیل گرداند.

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر-ولایه افغانستان




   ارسال نظر