Print


دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
ولایه افغانستان
 

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر – ولایه افغانستان عید سعید فطر را برای تمام دعوت‌گران، مبارزین، مجاهدین، مردم مسلمان افغانستان و کافه‌ی امت مسلمه تبریک و تهنیت عرض می‌دارد، و به بارگاه ایزد منان استدعا می‌دارد تا صیام، قیام، عبادات و اعمال نیک همه‌ای مسلمانان را در ماه مبارک رمضان به درگاه خویش قبول گرداند.
این بار مردم افغانستان نخستین عید را بدون اشغال و حاکمیت منحوس اشغال‌گران تجلیل می‌کنند. الحمدلله ثم الحمدلله که این افتخار بزرگی‌ست که اشغال‌گران، دست‌نشانده‌های شان و نظام جمهوریت و ارزش‌های دموکراتیک با تمام بقایای خود درین خاک شکست خورده و ذلیل شدند. این بر کیفیت عید و خوشی‌های مسلمانان این سرزمین می‌افزاید. اما در کنار این افتخار مهم، رمضان امسال با حوادث تلخ نیز همراه بود، چنان‌چه مسجدالاقصی مورد حمله اشغال‌گران یهود قرار گرفت، مسلمانان افغانستان مورد حملات پی هم استخباراتی قرار گرفتند، در اروپا به قرآن‌کریم توهین شد، خواهران مسلمان ما در هند بابت پوشیدن حجاب مورد شکنجه و تحقیر قرار گرفتند، دولت هندوگرای هند اشغال خویش بر کشمیر را وسعت بخشید، و خواهران و برادران اویغوری ما در ترکستان شرقی تحت ظلم و شکنجه‌ی دولت کمونستی چین بسَر می‌برند.
عید فطر در حالی به سراغ ما آمد که مسلمانان وحدت ندارند و ماه رمضان بدون کدام خبر پیروزی و فتح به پایان رسید و ما مسلمانان منحیث «اُمّت وسط» و «اُمّت شهادت» رسالت خویش را اداء نکرده‌ایم و اسلام را منحیث یک دین، نظام و روش زندگی بر دیگر ادیان و نظام‌ها حاکم نساخته‌ایم. بلی! مسلمانان در عید خوشحال می‌شوند چنانچه روزه‌دار هنگام افطار خُرسند می‌شود و همان‌گونه که مسلمان با خوشی در جنت با الله متعال دیدار می‌کند. همچنان از روزهای خوشی و سرور مسلمانان یکی هم روزی است که وعده‌ی الله متعال و بشارت رسولش صلی‌الله علیه وسلم تحقق می‌یابد که همانا احیای دوباره دولت خلافت به منهج نبوت است. این روزی است که سرزمین‌های اشغال شده توسط اردوی دولت اسلامی آزاد شده، مسلمانان منحیث امت واحد به عزت و تکمین می‌رسند و بیرق اسلام را بر قله‌های بلند این جهان به اهتزاز در می‌آورند. دقیقاً آن همان روزی است که تنها مؤمنین از نصرت الله متعال خوشحال خواهند شد. چه روز تاریخی و بزرگی‌ست آن روز.


وَيَوْمَئِذٍ يَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ ۚ يَنصُرُ مَن يَشَاءُ ۖ وَهُوَ الْعَزِيزُ الرَّحِيمُ (الروم: ۴،۵)
در آن روز (که امت مسلمه به قدرت می‌ر‌سد و عزت می یابد) مؤمنان شادمان می‌شوند. (آری! خوشحال می‌شوند) از یاری خدا. خدا هر کسی را که بخواهد یاری می‌دهد، و او بس چیره (بر دشمنان خود) و بسیار مهربان (در حق دوستان خویش) است.

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر ـ ولایه افغانستان




   ارسال نظر