Print


دفتر مطبوعاتی
حزب التحریر
ولایه افغانستان
 
ګڼه: ح.ت.افغ ۰۵/۱۴۴۳ سه‌شنبه۱۱ ربیع الثاني، ۱۴۴۳هـ ۱۱/۱۶/۲۰۲۱م

اعلامیه مطبوعاتی
قطر با امریکا میثاق بسته است که به خیانت خویش علیه مسلمان‌ها ادامه دهد

               انتونی بلینکن، وزیر خارجه امریکا و محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر توافق‌نامه‌ی را به امضا رساندند که توسط آن منبعد قطر حافظ منافع امریکا در افغانستان خواهد بود. وزیر خارجه امریکا در مورد این توافق گفت: «قطر یک بخش منافع ایالات متحده در سفارت خود در افغانستان ایجاد خواهد کرد تا خدمات ویژه کنسولی را ارائه کند و وضعیت امنیت تأسیسات دیپلماتیک ایالات متحده را در افغانستان نظارت نماید.» وزیر خارجه قطر نیز افزود: «در سال جاری دوستی قطر با امریکا نزدیک‌تر شد».
               حُکام قطر همانند حُکام سایر سرزمین‌های اسلامی نه دارای استقلالیت سیاسی می‌باشند و نه هم کدام تعهدی نسبت به اسلام و مسلمان‌ها دارند. این دولت سال‌ها می‌شود که به آغوش دشمنان اسلام سقوط نموده است و پس از انگلیس حالا برای امریکا ماموریت می‌کند. خیانت‌های حکومت قطر علیه مسلمانان درین اواخر بیشتر برجسته می‌باشد؛ از خیانت به انقلاب شام تا خیانت در حق تحریک اسلامی طالبان؛ تا باشد که همه‌ی این قضایا را به نفع بادار خویش –امریکا- جهت دهد. چنان‌چه مسلمانان در سرزمین شام در شرف پیروزی علیه جوابر عصر شان بودند، اما همین حُکام حلقه به گوش قطر، ترکیه، ایران و سعودی انقلاب را به سوی ناکامی سوق دادند. همچنان در افغانستان زمانی‌که امریکا به شکست سنگینی روبر شد و در جست‌وجوی راه فرار و خروج آبرومندانه بود، همین حُکام مزدور زمینه‌ی آن را برایش مساعد نمودند. طوری‌که قطر به یک مهمان‌خانه امریکایی‌ها مبدل شد و یکجا با پاکستان به مثل نماینده امریکایی عمل نمودند تا توسط این مزدوری خویش تحریک اسلامی طالبان را به مذاکرات بکشانند و بر آنها فشار وارد نمایند.
               در واقع، حُکام قطر، سعودی، امارات، پاکستان و ایران بر مسلمانان تحمیل شده‌اند و در بین جامعه ریشه ندارند. قدرت آنها به شکل مصنوعی شکل گرفته است که توسط قدرت‌های بیرونی حمایت می‌شوند. آنها هرنوع آجندای اسلامی را -که منجر به وحدت مسلمانان می‌گردد- خطری برای حاکمیت و بقای خویش تلقی می‌نمایند. این کشورها خود را دوستان استراتژیک و الگوی حکومت‌داری مدرن اسلامی برای طالبان معرفی می‌کنند، اما واقعیت امر این است که این حکومت‌ها از نظم سیاسی اسلام فرسنگ‌ها فاصله دارند و به آغوش نظم دولت-ملت سقوط کرده‌اند. حتی با دولت یهود روابط مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرده‌اند و برای سرکوب اسلام و مسلمانان با قدرت‌های شرقی و غربی هم‌رکاب شده‌اند. این کشورها از اسلام منحیث ابزار سیاسی برای فریب افکار عامه استفاده می‌کنند و بس. 
               مسلمانان باید بدانند اگر به اصل خویش (اسلام) برنگردیم، دست ردّ بر سینه‌های مزدوران غرب نزنیم و نظم سکولار‌جهانی را به چالش نکشیم این انحراف عمیق‌تر خواهد شد و جای الله سبحانه وتعالی میثاق‌ها با کفار تجدید خواهد گشت تا بر علیه مسلمانان خیانت‌های شان را جاری نگه دارند.

﴿وَالَّذِينَ يَنقُضُونَ عَهْدَ اللَّهِ مِن بَعْدِ مِيثَاقِهِ وَيَقْطَعُونَ مَا أَمَرَ اللَّهُ بِهِ أَن يُوصَلَ وَيُفْسِدُونَ فِي الْأَرْضِ ۙ أُولَٰئِكَ لَهُمُ اللَّعْنَةُ وَلَهُمْ سُوءُ الدَّارِ﴾ [١٣:٢٥]
و امّا کسانی که (با تعهد با دشمنان اسلام) پیمان الله متعال را می‌شکنند که با ایشان بسته است، و پیوندی را می‌گسلانند که الله متعال به حفظ و نگاهداشت آن دستور داده است، و در روی زمین (یکجا با باداران خویش) به فساد و تباهی می‌پردازند، نفرین بهره‌ی ایشان است و پایان بدِ جهان (که جهنم سوزان است) از آنِ آنان است.

دفتر مطبوعاتی حزب‌التحریر-ولایه افغانستان




   ارسال نظر